Järnvägars!


Sitter på XJ2000 (eller rättare sagt i) på väg mot stockholm.
Så mycket smidigare att åka tåget än flyg.
Flygtaxi Malmö - Sturup
Checka in och vänta
Boarding
Flyg Sturup - Arlanda
Disarme flight
Hämta väska
Ta tåget in mot Centralen.
Gäääääääääsp!

Nej pang på Malmö central, sitt ner.
Koppla in datorn, surfa och...VAFAEN?
Redan framme?
Stockholm Central.
(Hmmm låter som mitt sexliv)


Ska träffa massa nya och gamla kunder, men framför allt min bästis Thess.
Dessutom kolla läget med butiker och hur marknaden ser ut.
Självklart blir det till att svänga ett par bägare på nåt rawk hak.

Ses?

Kommentarer
Postat av: CC

Javisst var Halensskorna coola!!



Det kan vi göra....jag har en sminkgrej på första halvan av lördagen, men annars inget speciellt. Du kan väl maila mig på myspace, så får vi styra upp nåt?

2009-05-07 @ 15:14:19
URL: http://metalbarbiecc.blogg.se/
Postat av: Thess

"Ett par bägare"?? mm...och sen några till. Tusen tack för en härlig helg. Kram

2009-05-11 @ 00:10:11
Postat av: Liza

Tack:)

2009-07-29 @ 12:55:42
URL: http://lizafashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0