Beware!

Så har jag äntligen blivit så pass nykter, så att mina luckor från helgens frosseri har börjat klarna. Det är precis så att jag klarar av att trycka ner en tangent åt gången. Självklart väljer jag den i mitten.
Det blir inte mycket sammanfattat i denna första blogg.
Men i framtiden, om jag överlever, kommer jag försöka fylla denna blogg med intriger, funderingar, påhopp och en massa annat onödigt vetande.
Förhoppningsvis kommer bloggen bli lika full som jag.

Ja , detta är mitt riktiga namn. Men det ska visst finnas någon som liknar mej och som kallas för något annat.
Bry er inte om honom, han är en mes och tror att alla människor är goda. Att ingen skadar eller sårar någon med vilje.
Läser ni något som verkar snällt, så är det säkert han som har hackat min sida. Beware!

Med vanliga halsningar
Coma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0