Inget är som väntans tider

Ja så har jag väl väntat färdigt då...

Iofs så var det ett tag sen jag gjort det.
Så skönt att när man upptäcker så stark man kan vara.
Att välja bort alla tvivel och orosmoment.
Allt för att vilja tro att det personen säger är sant.
Att inte ifrågasätta något.

Sen kommer dagen då allt faller på plats.
Allt som hon sa var lögner från första början,
till slut...

Med andra  ord så känner jag ju inte personen ifråga,
då allt varit lögn.

Nog om henne...

Väljer att skriva lite idag, för att jag mår så otroligt bra.
Det har hänt så mycket positivit, både socialt och yrkesmässigt.
Men framför allt för att jag fick ett mycket trevligt besök på jobbet idag.
Du vet vem du är....

Ser fram emot nästa år, det känns så otroligt positivt. Så mycket inbokat
alleredan.

Nyår firas i Stockholm med riktigt goda vänner.
Får väl referera senare om festen.

Nåja, jag tror på kismeth.
Vi får alla vad vi förtjänar,
förr eller senare.

Gott Slut!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0